onsdag 8 april 2009

Om man blir kissnödig då?


Diamantia.com

Det nya kyskhetsbältet, lite bekvämare än dom järn/läderbälten som kvinnor ibland tvingades använda under "the dark ages". Jag skulle inte känna mig ett dugg säkrare om jag hade den trosan på mig, jag skulle i stället vara rädd att bli ihjälslagen när våldtäksmannen upptäckte att det inte gick att fullborda våldtäkten på grund av ett par trosor. 
Att dom dessutom bara eventuellt skulle hjälpa i en extrem situation uppväger knappast känslan att överhuvudtaget måsta dra på sig ett sånt plagg som dessutom måste vara en plåga för folk med det minsta lilla problem med att hinna på toa och kissa i tid. 
Då har jag inte ens tagit upp problemen som uppstår när trosbäraren har druckit ett par öl och snabbt behöver göra sina behov, för det är väl mest under sådana förutsättningar (krogbesök och sena nätter och kvällar) som trosan eventuellt skulle kunna fylla en funktion. af

1 kommentar:

Sjubarnsmamma sa...

Ja inte låter det så roligt iaf :-)
Tack för din kommentar hos mig. Ha en bra dag!