söndag 3 maj 2009

Trovärdig rollfigur


Diamantia.com
Vägrade banta

Jag tänker inte sticka under stolen med att jag ser medium och jag tycker om den serien, bland annat för att rollfigurerna ser så normala ut. Jag har ofta sagt att det är verkligen roligt att se en serie med en trebarnsmamma i huvudrollen som ser ut som en trebarnsmamma och att Patricia Arquette lyckats med konststycket att behålla sin image och inte magrat bort som alla andra medelålders kvinnor i alla andra serier. 


När jag nu läser att det är ett medvetet beslut och att hon faktiskt har fått stå på sig för att inte behöva banta så kommer rollfigurerna att bli ännu mer trovärdiga. Seriens innehåll får man väl ta med en nypa salt men som underhållning så är den rolig att se, och lite tankvärd ibland.

Läs även andra bloggares åsikter om, 

Inga kommentarer: