onsdag 3 juni 2009

Hysteriskt roligt

Hello Kitty vs Spindelmannen

Det var länge sedan jag fick mig ett så gott skratt mitt på en vanlig vardag, lite har det väl att göra med att artikeln var bra skriven men att någon fortfarande är så tydliga i uppdelningen av vad och vem pojkar och flickor förväntas göra och vara är hysteriskt roligt. 

Den enda smolken i glädjebägaren är att det finns lättpåverkade barn som faktiskt köper hela paketet med hjälten och ungmön i trångmål (med rosiga kinder) som måste räddas. Jag äter inte på MacDonalds och jag har inga barnbarn (än) som tvingar dit mig när dom blivit nog stora för mig att rå på dom, så jag hoppas att någon anmäler McDonalds till jämställdhetsombudsmannen/kvinnan för inte ska dom väl komma undan med det dravlet.

Läs även andra bloggares åsikter om 
Respito.com

2 kommentarer:

John Nyzell sa...

"Jämställdhetsombudsmannen"?

Du hänger visst inte med så mycket.

Aila sa...

=)